Receptorska služba

Znano je, da varnostno osebje v funkciji receptorja daje tisti prvi vtis obiskovalcem in zaposlenim v podjetju. Varnostnik receptor mora zato mora biti urejen, prijaznost in profesionalen.

Naloge varnostno-recepcijske službe so :
• Izvajanje hišnega reda.
• Sprejem in usmerjanje strank ali zaposlenih.
• Evidentiranje in registracija delovnega časa.
• Kontrola in nadzor vsega tovornega in motoriziranega prometa ter evidenca registrskih tablic, dviganje rampe in drugih prepustnih ovir, pregled notranjosti vozil in prtljage če ni drugače dogovorjeno.
• Površinski pregled obiskovalcev ali zaposlenih po 45 členu o ukrepih in dolžnostih varnostnega osebja na varovanem območju v sklopu elaborata in načrta varovanja.
• Nadzor in kontrola ter vodenje evidenc o zadolženem orodju in predmetih ter drugih tehničnih pripomočkih vzdrževalca ali čistilnega servisa ki skrbi za higieno in funkcionalnost objekta in okolice.
• Opazovanje objekta in okolice z videonadzorom in drugimi tehničnimi sredstvi.
• Redni obhod objekta in okolice na varovanem območju.
• Sprejem telefonskih klicev.

Receptorska služba le del naše ponudbe, za več informacij nas pokličite ali nam pošljite povpraševanje.